3. Chebská výstava morčat

16.04.2011 08:30

 

Kde: DDM SOVA , Goethova ul. 26 v Chebu

Posuzovatelé: Eva Dýnková, Petra Mydlářová

 

Výstava v CHEBU v Domě dětí a mládeže Sova byla super, krásné prostředí a vyžití i pro děti. Získala jsem spoustu nových poznatků a zkušeností. Neměla jsem ani tušení, jak to na výstavě chodí, takže jsem byla zpočátku trošku vyplašená, než jsem zjistila co a jak. Příště už budu vědět, do čeho jdu. A v domnění, že bude moje morčátko umístěno do klece, jsme Quirdu vezli na výstavu jen v malé přepravce, kde byl i po celou dobu akce. Netušila jsem, že skinny morčátka jsou vystavované ve svých boxech. Takže pozor - na skinníky si pořiďte boxíky.

Seznámila jsem se naživo se spousty druhy morčátek a zvláštní péčí o peruánce jako fénování a česání. Byli tam i některá morčátka na prodej. Chovatelkyně byli moc příjemné a rádi se vším poradily. Moje morčátko se moc líbilo vystavujícím i lidičkám, které se přišli jen na výstavu podívat (jsou totiž za poplatek na vstupenku přístupné i veřejnosti). A to mě velice zahřálo na srdíčku. Domů jsem jela plná dojmů a nových zážitků. Opravdu doporučuji pro všechny chovatele.

 

Naše umístění

Quiriseeno Marsyas: Celkové hodnocení 95,5 bodů - výborné

1. kartička čekatele na šampióna